duminică, 1 decembrie 2013

Retete La Gratar: Fripturi De Porc, Cartofi Si Ardei Umpluti

Ca nu-i pasare mai faina nici mai imbietoare ca si porcu’ stie deja toata lumea, n-o sa ma pun eu acuma contra atator secole de intelepciune populara care au demonstrat asta, mai cu sama ca barbatu-meu e unul din adeptii cei mai inflacarati. No, asadar, intr-o zi de primavara frumoasa, aproape de vara as putea spune, niste fripturi de porc suculente pe gratar pareau a fi tot ce ne-am fi putut dori mai mult. Da’ suculente si aromate… nebunie! Va invit sa descoperiti reteta de friptura marinata la gratar si inca doua idei numa’ bune sa-i stea alaturi in al 3-lea episod al serialului culinar Bucataria de Vara, realizat cu sprijinul ecores.ro, cei care pun la dispozitia fiecaruia acel gratar de gradina care i se potriveste cel mai bine.
friptura de porc la gratar, reteta de friptura de porc marinata la gratar
Timp de pregatire:  ore
Timp de gatire:  ore
Timp Total:  ore
Numar portii: 4 portii
Grad de dificultate: usor

In acest episod: Fripturi de porc marinate la gratar
                            Cartofi umpluti “Byron” la gratar
                            Ardei umpluti cu branza, infasurati in bacon, la gratar
Pentru lista ingredientelor si modul de preparare va invit la film!
Poza de final, ca va convingeti ca meniul prezentat chiar merita pus in practica:friptura de porc la gratar, cartofi si ardei umpluti la gratar
O ultima precizare: cand am fript pe gratar fripturile pe care le-ati vazut in reteta video, am crezut ca mai bine nu se poate. Nu stiu, insa, daca ati remarcat ca am marinat mai multa carne decat a ajuns pe gratar dupa doua ore. Celelalte 3 felii le-am fript dupa 18 ore de marinare – Sfinte Sisoe! pentru asa ceva poti sa faci moarte de om! Asa ca va recomand din tot sufletul, daca timpul va permite, prelungiti procesul de marinare peste noapte, chiar merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu